September 29, 2012

We miss you Nadiahera :(

Nanad!!! Sumpah swear tak tipu, aku rindu kau :( Almost 4 months we haven't meet each other right? Since kau dismiss and dah start study kat tempat lain, rasa macam jarang sangat contact. Ukw Nad, kat sini dah tak sama macam dulu. Aku, Yasmin dengan Hannah dah mcm gila takde kau. Serious lah, we miss you very much babe! Kitaorang dah takde 'pak lawak' :/ Acane kalau kitaorang sedih? Hahahaha! Haih. Hopefully you're doing fine there. Jaga diri tak kira kat mana kau pergi, jangan buat something yang bodoh. Ingat family and kitaorang tau Nanad! Huwaaaa,Hm dah takde sape nak jadu Mr Bean kitaorang :( Me miss you alot lah :( Takde sape nak layan kepala gila aku bila aku nak buat kerja gila. Selalu kau je yang layan aku bila datang kita punya gila! Haaaa, aku rindu everything! And Nad, if ada pape just call or text us. Kitaorang ada :) Saayaaanggg Nad :')

No comments:

Post a Comment