March 1, 2012

Forever D's :)

Dah nak habis sem dah pun :)But kita still tak close. Aku tak tahu why class ni macam BOSAN and BOSAN. Sorry to say but class aku last sem lagi gempak kot. Maybe ni first sem kita sama-2 thats why kita tak berapa nak close and sekepala.Its okay maybe next sem kita okay kot :)

She's Nadia :) The one and only classmate yg aku boleh borak, melawak, menganjing, share everything, semua lah dengan dia ni! Si bodoh ni, satu hari kalau tak menganjing orang tak sah. Ada je point dia. But seriously, if duduk dengan dia ni gelak tu kena ada.

Shiro :) Dia ni pun sama. Mana ada aku dengan Nad sure dia ada sekali :) Senang cerita kitaorang ni bertiga ;) Mana-2 sure bertiga. Aku tak tahu doo apa jadi kalau aku sorang dalam class tu without dorang berdua ni.

Ni pulak, abang class rep kita. Haaaapisshhh! Hahahaha. Comel kan? Dia pendek je sebenarnya, muehehe. Kay, joke. Even mood dia ni selalu swing, macam perempuan time pms but he still the best :) Hafiz for life! :p

Ni time kitaorang last practice dance untuk induction De'best -.- Rindu sangat time ni. Btw, yg lelaki tu nama dia 'Baby' :3 Dia suruh pggl dia Baby -.- Euww, geli mak~ But nama tu melekat until now, hahahaha.

Nani and the geng. Si pengriuh class :) Class keoh macam nak runtuh, semua sebab dorang. HAHA. Si Nani+Sue, jahanam lah jawabnya :P But seriously dorang the best :)

No comments:

Post a Comment