June 17, 2013

Belajar memaafkan dan menerima.

Hii. Nampak kan post title kita tu. Yes, belajar memaafkan dan menerima. Bermaksud, aku kena belajar maafkan orang dan terima orang tu seadanya. Lately ni, ramai sangat orang yang menyakitkan hati. Hati tak pernah tenang sebab dalam hati asyik dok nak memaki hamun je. Dosa tahu tak! Ishhh. So disebabkan itu, I decided tu muhasabah diri, belajar sabar, belajar kawal my anger and terima orang tu seadanya. Maybe dia memang ska nak sakitkan hati orang kan? Seronok agaknya. Mana kita tau kan? So, terima jelaaa. Kesian dia, aku doakan semoga dia jumpa jalan yang lurus and sedar yang dia tu suka menyakitkan hati orang. Haha. Bukan main berlapik lahi aku cakap. Well, kan tengah belajar control marah, so kena lah cakap elok-elok kan? :p So, untuk kau yang suka menyakitkan hati orang tu, aku maafkan kau and terima kau seadanya. Jangan risau. Kalau kau mati pun, mati dalam keadaan aman sebab aku yang baik ni dah maafkan dosa kau. Kahkahkah. Okay, tu je. Thanks for reading. Byye. Love, Emyra :)

No comments:

Post a Comment